Trener personalny Kraków

REGULAMIN SKLEPU

§ 1 Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy Trener Wojtek, dostępny pod adresem internetowym trenerwojtek.pl, prowadzony jest przez Wojciecha Ciomek jako nieewidencjonowana działalność gospodarcza w ramach art. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Prawie Przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 poz. 646 z późn. zm.).

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca – Wojciech Ciomek, prowadzący nieewidencjonowaną działalność gospodarczą w ramach art. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Prawie Przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 poz. 646z późn. zm.).

3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: trenerwojtek.pl

5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania Umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

8. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktu oraz określenie sposobu płatności.

9. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

10. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też, stosowanie do cech Produktu, umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt

1. Adres kontaktowy Sprzedawcy: trener.w00jtek@gmail.com

2. Numer kontaktowy Sprzedawcy: 691 616 685

§ 4 Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

1.1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową

1.2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

1.3. Włączona obsługa plików cookies

1.4. Zainstalowany program FlashPlayer

§ 6 Zasady składania Zamówienia

§ 7 Oferowane metody dostawy i płatności

§ 8 Wykonanie Umowy Sprzedaży

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

4. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 5 Informacje ogólne

1. W celu złożenia zamówienia należy:

1.1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk "WYBIERZ"

1.2. Wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk "Kontynuuj"

1.3. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, a następnie kliknąć przycisk "Kontynuuj"

1.4. W zależności od wybranego sposobu płatności, kliknąć przycisk "Zapłać" (w przypadku płatności dokonywanych zdalnie) lub "Złóż zamówienie" (w przypadku płatności gotówkowej)

1. W niniejszym Sklepie internetowym, dostępnym pod adresem trenerwojtek.pl, sprzedawane są usługi, na których realizację można umówić się kontaktując się na podany w § 3 Regulaminu numer telefonu lub pisząc na podany tam adres e-mail.

2. Klient ma możliwość skorzystania z następujących metod płatności:

2.1. Płatności elektroniczne za pomocą bramki płatności Stripe

2.2. Płatności elektroniczne za pomocą bramki płatności Kevin

2.3. Płatność gotówką w recepcji klubu Vitality Boutique Fitness

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku wyboru przez Klienta jednej z form płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

4. W przypadku wyboru przez Klienta jednej z form płatności elektronicznych, początek biegu terminu realizacji Zamówienia liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.

5. Sprzedawane Usługi odbywają się wyłącznie na terenie Krakowa.

6. Konsument ma prawo 30 dni na wykorzystanie zakupionych usług przez stronę, pod rygorem uznania usługi za odbytą, bez możliwości zwrotu pieniędzy.

7. Zwroty odbywają się jedynie za usługi nieodbyte. Konsument jest świadomy, że ze względu na specyfikę wykonywanych usług treningu personalnego oraz wielu czynników niezależnych od Sprzedającego wpływających na ostateczny efekt usługi, Sprzedający nie jest w stanie zagwarantować pozytywnego wyniku realizacji wyznaczonych celów treningowych, a co za tym idzie starannie wykonana usługa, jednak bez uzyskania oczekiwanych efektów nie podlega zwrotom pieniędzy.

8. W przypadku decyzji o rezygnacji z usługi lub chęci zmiany jej terminu, Konsument powinien o tym poinformować Sprzedawcę wiadomością SMS, na podany w § 3 Regulaminu numer telefonu lub pisząc na podany tam adres e-mail, przynajmniej 24 godziny przed planowanym odbyciem się usługi, pod rygorem uznania jej za wykonaną.

9. Konsument może w terminie 14 dni od daty złożenia Zamówienia odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. Odstąpienie oraz zwrot pieniędzy odbywa się tylko i wyłącznie w przypadku niewykorzystanej usługi.

10. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być dostarczone za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3 Regulaminu. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

11. Skutki odstąpienia od Umowy:

11.1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą

11.2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności

12. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

13. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:

13.1. Umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od Umowy

13.2. Dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy

§ 9 Gwarancja i reklamacja

1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w 3 § Regulaminu adres e-mail Sprzedawcy. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą

2.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą

2.3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

§ 11 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, także w celu marketingowym.

3. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wzmiankowanych w § 6 Regulaminu danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.

§ 12 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany wchodzą w życia od daty ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Konieczność dokonywania zmian dotyczy istotnych przyczyn takich jak:

2.1. Zmiany przepisów prawa

2.2. Zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:

3.1. Kodeksu cywilnego

3.2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.)

3.3 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.)

3.4 ustawy o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)

MASZ PYTANIE?

POROZMAWIAJMY